Kovi Lite 300
Kovi Lite 300
Kovi Lite 300
Kovi Lite 300
Kovi Lite 300
Kovi Lite 300
Kovi Lite 300
Kovi Lite 300
Kovi Lite 300
Kovi Lite 300
Kovi Lite 300
Kovi Lite 300
Kovi Lite 300
Kovi Lite 300
Kovi Lite 300
Ми доставляємо:
Нова пошта: 1-3 дні
Кур'єр Закарпаттям: 1-3 дні
115,647 грн.
Є в наявності!
1
Характеристики
Основне
Висота по сідлу, мм
960
Висота, мм
1285
Довжина, мм
2170
Колісна база, мм
1465
Споряджена маса, кг
123
Ширина, мм
830
Характеристики
Діаметр циліндра х хід поршня, мм
74 х 65
Двигун, тип :
Виробник ZONGSHEN. Модель NB300F Маркування ZS174MN. Бензиновий, із системою водяного охолодження, одноциліндровий з балансувальним валом. Один розподільний вал у верхній частині головки блоку циліндрів (SOHC) з приводом шестипластинчастим ланцюгом, чотириклапанний механізм газорозподілу з коромислами та роликовими штовхачами (рокерами). Суха вага двигуна 33 кг.
Заправний обсяг масла в двигуні, л
1,5
Кліренс, мм
310
КПП
6-ти ступінчаста з багатодисковим зчепленням у масляній ванні
Максимальна потужність, к.с./об.хв.
28 / 8500
Максимальна швидкість, км/год
≥108 (реальні параметри вказані з передньою зіркою 13T та задньою зіркою 48T. При зменшенні кількості зубів задньої зірки та збільшенні кількості зубів передньої можна збільшити максимальну швидкість, але пропорційно зменшити тяговий потенціал)
Максимальний крутильний момент, Нм при об/хв
23 / 7500
Об'єм паливного бака, л
9.5
Об'єм, куб.см
279
Паливо, що рекомендується
Бензин з октановим числом не менше 95
Рекомендований клас в'язкості масла
JASO MA 2; API не нижче за SG, SH SAE 10W/40; SAE 10W/50 в залежності від сезонності Рекомендовані продукти: Motorex Cross Power 4T 10W50; Bardahl XTC C60 Off Road 10w-40 4T/10W-50 (API SM/JASO MA-MA2); FUCHS Silkolene PRO 4 SX 10w40
Розмір шин передні/задні
80/100-21 - переднє колесо та 120/90-18 заднє колесо. Посадковий розмір обода переднього колеса J1.60х21 DOT; заднього колеса 2,15х18 DOT. Шини з розвиненим малюнком протектора
Система електроживлення
АКБ 12V 6А/h (AGM-батарея).
Система живлення двигуна
Плоскороссельний карбюратор Nibbi Racing PWK34
Система запалювання
Електронне DC-СDI. Головним джерелом живлення є аналоговий або цифровий перетворювач напруги. Цьому запалюванню не потрібна котушка, що заряджає, як у класичному варіанті CDI, напруга з бортового акумулятора перетвориться з 12В на 200-400В, що достатньо для генерації кількох кіловольт у котушці запалювання і виникнення іскри на контактах свічці.
Система охолодження
Примусове водяне охолодження з двома роздільними секціями радіаторів і вентилятором примусового обдування на одній із секцій. Застосовуваний тип антифризу G12.
Ступінь стиснення
10,5:1
Тип запуску двигуна
Електростартер
Тип приводу
Ланцюговий привід. Ланцюговий привід. Ланцюг KMC BF-520DX. Кількість зубів передньої та задньої зірок: 13 (сталь)/48 (сталь). Кількість ланок ланцюга – 124