Kovi Advance 250
Kovi Advance 250
Kovi Advance 250
Kovi Advance 250
Kovi Advance 250
Kovi Advance 250
Kovi Advance 250
Kovi Advance 250
Kovi Advance 250
Kovi Advance 250
Kovi Advance 250
Kovi Advance 250
Kovi Advance 250
Kovi Advance 250
Kovi Advance 250
Kovi Advance 250
Kovi Advance 250
Розмір коліс:
Обраний колір: Чорно-синій
Ми доставляємо:
Нова пошта: 1-3 дні
Кур'єр Закарпаттям: 1-3 дні
89,332 грн.
Є в наявності!
1
Характеристики
Значення пакувальних розмірів мототехніки
Вага, кг
139
Висота, м
0,85
Довжина, м
1,53
Ширина, м
0,46
Основне
Висота по сідлу, мм
940 мм - для варіанту на шинах 21'' та 18'' 910 мм - для варіанту на шинах 19'' та 16''
Висота, мм
1190/1230
Довжина, мм
2045
Колісна база, мм
1450
Споряджена маса, кг
Суха вага 113,6 кг. Споряджена маса (з бензином та олією) - 123 кг
Ширина, мм
2045
Характеристики
Діаметр циліндра х хід поршня, мм
71 х 63,1
Двигун, тип :
Маркування 171FMM. Бензиновий, повітряного охолодження, одноциліндровий, один розподільчий вал у верхній частині головки блоку циліндрів (SOHC) із приводом шестипластинчастим ланцюгом, чотириклапанний механізм із роликовими штовхачами, зовнішній балансувальний вал. Суха вага двигуна 33,6 кг.
Задні гальмівні механізми
Дисковий із однопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 220 мм. Товщина диска 4 мм. Гальмівна магістраль із поліаміду
Заправний обсяг масла в двигуні, л
1,25
Кліренс, мм
315 - для варіанту на шинах 21" і 18" 295 - для варіанту на шинах 19" і 16"
Колісні диски
Варіант №1: Передній колісний диск, UNISON J1.85 х 21" DOT. Обод - алюмінієвий, маточина полегшена та посилена. З встановленим буксатором. Задній колісний диск, UNISON J2.15х18" DOT. Обод - алюмінієвий, маточина алюмінієва полегшена. Зі встановленим буксатором. Варіант №2 Передній колісний диск, UNISON J1.85 х 19" DOT. Обод - алюмінієвий, маточина алюмінієва полегшена. Задній колісний диск, UNISON J2.15 х 16" DOT Обід - алюмінієвий, маточина алюмінієва полегшена. Спиці обода діаметром 38 мм. з нержавіючої сталі. Колісні осі термозміцнені з конструкційної вуглецевої сталі марки 10KП
КПП
6-ти ступінчаста з багатодисковим зчепленням у масляній ванні
Кут поздовжнього нахилу осі повороту (кастор), градусів
31
Максимальна потужність, к.с./об.хв.
24,5 / 7600
Максимальна швидкість, км/год
≥114 (реальні параметри вказані з передньою зіркою 13T та задньою зіркою 46T. При зменшенні кількості зубів задньої зірки та збільшенні кількості зубів передньої можна збільшити максимальну швидкість, але пропорційно зменшити тяговий потенціал)
Максимальний крутильний момент, Нм при об/хв
24 / 6600
Максимальний кут повороту керма, градусів
≥41
Об'єм паливного бака, л
7,5
Об'єм, куб.см
249
Підвіска задня
Задня амортизаторна стійка з регулюванням стиснення та відбою та виносним компенсаційним циліндром. Довжина 465 мм. Хід 110 мм. Полегшені, повністю алюмінієві кронштейни всіх сполучених елементів прогресії у кріпленні заднього маятникового важеля. Задній маятниковий важіль полегшений, литий з алюмінієвого сплаву
Підвіска передня
Передня вилка з набором регулювань стиснення та відбою Загальний хід 250 мм. Довжина стійки 900 мм. Діаметр пера 41 мм. Виробник ККЕ.
Паливо, що рекомендується
Бензин з октановим числом не менше 95
Передні гальмівні механізми
Дисковий із двопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 265 мм. Товщина диска 4 мм. Гальмівна магістраль із поліаміду
Рама
Полегшена, трубчастого перетину, сталева з інтегрованим заднім підрамником з алюмінію
Рекомендований клас в'язкості масла
JASO MA 2; API не нижче SG, SH SAE 10W/40; SAE 15W/50 в залежності від сезонності Рекомендовані продукти: MOTOREX TOP SPEED 4T 15w50; Bardahl XTC C60 Off Road 10w-50 4T (API SM/JASO MA-MA2); Silkolene PRO 4 SX 15w50
Розмір шин передні/задні
НА ВИБІР ПРОПОНУЮТЬСЯ варіанти у двох комбінаціях: 21''/18'' і 19''/16''. ПЕРЕДНІ ШИНИ: 80/100-21 або 80/100-19 (грунтові шини з розвиненим протектором) ЗАДНІ ШИНИ: 120/90-18 або 120/90-16 (грунтові шини з розвиненим протектором)
Система електроживлення
12N7AL- (AGM-батарея, свинцево-кислотний тип)
Система запалювання
Електронне DC-СDI. Головним джерелом живлення є аналоговий або цифровий перетворювач напруги. Цьому запалюванню не потрібна котушка, що заряджає, як у класичному варіанті CDI, напруга з бортового акумулятора перетвориться з 12В на 200-400В, що достатньо для генерації кількох кіловольт у котушці запалювання і виникнення іскри на контактах свічці.
Ступінь стиснення
9,7:1
Тип запуску двигуна
Електростартер
Тип приводу
Ланцюговий привід. Посилений ланцюг CHOHO 520HM. Кількість зубів передньої та задньої зірок: 13 (сталь)/46 (сталь). Кількість ланок ланцюга – 116